BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 10 decembrie 2015

Litere prafuite...

Scriu-sterg-scriu-sterg

A trecut multa vreme iar peste literele mele timpul a asternut praful... Nu stiu cum sa incep.
 Sufletul imi invadeaza mintea incat toata cuvintele imi vin gramada.
 Mi-a fost ataaaat de dor...atat de dor.
Intr-un sfarsit m-am intors la mine. 
Am atatea sa-ti zic,oh. 
Hai,stai aici langa mine ca sa-ti soptesc tot ce am facut,cate am simtit,cate am trait. 
Cu ce sa incep?
Sunt bine,sa stii,mai bine decat atunci cand te-am lasat.
Pot spune ca de ceva timp fericirea ma hraneste in fiecare zi. In sfarsit traiesc!
 Am uitat sa-ti scris dar am invatat sa traiesc. Si nu oricum-traiesc frumos! 
L-am gasit,ma iubeste si-l iubesc! E primul care imi saruta obrazul in zilele reci de iarna,primul care imi vorbeste dimineata,primul care ma imbratiseaza cand imi e greu si singurul cu care impart fara pic de egoism fiecare clipa de fericire.
Am vazut putin din frumosul lumii,si-am simtit putin din ce-i mai bine.


Iti mai spun,dar e tarziu... si maine e o zi...



0 comentarii: