BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 28 aprilie 2011


16 !  

Inima o sa-mi tresara mereu la auzul acestui numar iar sufletul o sa citeasca toate zambetele,lacrimile,iubirile,dezamagirile si prieteniile acestei varste .

Zambetele daruite in secret , strangerile de mana , privirile noastre , diminetile racoroase de vara , valurile marii , nisipul fierbinte , noptile senine , stelele cazatoare , bagaje facute tarziu in noapte , drumuri lungi , adierea vantului pe malul marii , salcamii infloriti , atatea melodii ... cate amintiri .

Inchid toate amintirile in suflet iar daca 17 o sa ma dezamageasca am atatea amintiri in urma ...

Dar nu, nu o sa se intample asta pentru ca vreau sa invat sa zbor .

In curand imi vor creste aripi

4 comentarii:

Lorelei spunea...

la multi ani, draga mea...!
vai, dar suntem asa multi in aprilie...
mi-e drag, fiindca e luna mea preferaata..
am fost si eu pe 8:">..dar mi se pare ca va fi un an ciudat...

Lorelei spunea...

15!

Anonim spunea...

La multi ani,:*.

Criiiiis. spunea...

Multumesc >:D<