BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 3 iulie 2011


15 iulie vara trecuta - Neptun .
O zi insorita de vara pe malul marii inconjurata de noi persoane cu o dimineata frumoasa .
A treia zi la mare , nimic special .

" Cristina ? Hm... Cristi si Cristina, cum suna? "

De atat a fost nevoie ca bataile inimii mele sa isi schimbe ritmul .
Te-am cunoscut intr-o dupa-amiaza frumoasa si relaxanta pe 15 iulie ...
Ce culoare au ochii lui ? Nu stiam . Ce te atrage la el ? Nu stiiiu !
Atunci ce stiam ?
stiam doar ca mi-a oferit cea mai frumoasa amintire pe care o puteam avea .
Cum ai reusit cu cateva cuvinte si un zambet sa-ti faci loc in sufletul meu si sa nu mai pleci ?


30 iunie - Bucuresti

O zi infernala,aglomerata,stresanta. Nici nu simt ca e vara...
Mi-am facut putin curaj si ti-am trimis un mesaj privat . Ma asteptam sa-mi raspunzi?
Nu , doar speram dar de cele mai multe ori raman doar cu atat .
30 iunie la 00:02 Raspuns : frate stii de cand caut fb tau ? ...
DA?! A raspuns ? Da,da,da ! Oh, ce sa-i zic? Ce il intreb prima data ?


Am atatea intrebari sa-ti pun si atat de multe de aflat ... nici nu stiu de unde sa incep
Si totusi esti aici , ai reaparut la fel de neasteptat ca vara trecuta ...
Daca as putea sa dau timpul inapoi ... sa-ti impiedic disparitia din lumea mea mica
Dar acum esti aici dar oare cu ce scop ? Ce o sa se mai intample cu noi ?
Promite-mi ca nu o sa mai pleci ...


0 comentarii: