BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 14 noiembrie 2011

" Bate cineva la usa. Poate ca mi-au adus fohnul.

Deschid usa si fohnul imi este oferit de David in carne si oase.
Intr-un tricou de la Tom Ford,blugi de la Calvin Klein,pantofi Gucci,telefon Blackberry si ochelari Persol . Pare sa fi iesit din paginile revistei Vogue.
- Nu-i asa ca nu esti adevarat ? "
Dragostea nu-i de mine . Federica Bosco
Si pentru ce? Pentru ce m-am incapatanat sa astept , sa astept ... sa te tot astept.
Oricum n-ai sa vii , stiu asta.
De ce simt ca mi-as da jumatate din suflet pentru cateva cuvinte rostite de tine? De ceeee ?!

" - Cristina, mi-e mila de tine cand o sa ajungi acasa si o sa vezi pozele :) "

Atunci n-am inteles ca din cauza sperantei pastrata de sufletul meu am sa pierd o persoana care poate ar fi ajuns sa ma vada si sa ma cunoasca asa cum sunt...

Poate inca nu e prea tarziu , sau este ?


0 comentarii: